Trenerzy
Marek Kochan
Ekspert w dziedzinie komunikacji, perswazji i kreowania wizerunku. Zajmuje się naukowo i praktycznie językiem biznesu.
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu SWPS, w przeszłości także innych uczelni. Popularyzator idei debat, twórca Gdańskiej Akademii Debaty.
Od dwudziestu kilku lat zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu komunikacji. Pracował dla największych przedsiębiorstw i koncernów działających w Polsce, dla kilkudziesięciu firm debiutujących na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także m.in. dla premierów, prezydentów, najwyższych urzędników państwowych, prezydentów miast, księży i innych osób występujących publicznie. Jego dewiza to: profesjonalizm i dyskrecja.
Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Ekspert i komentator zachowań osób publicznych w prasie i w największych stacjach radiowych i telewizyjnych.
Autor książek, m.in.:
- Slogany w reklamie i polityce (Trio, 4 wydania)
- Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach (Znak, 2 wydania).
- Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców (Zysk i S-ka).
- Pomysłodawca, redaktor i współautor tomu Sztuka debaty (Słowo/Obraz/Terytoria)
Doradztwo w zakresie:
- Komunikacji wewnętrznej, m.in. przygotowanie menadżerów do komunikowania zmiany
- Komunikacji medialnej, kreowania wizerunku firmy
- Kryzysów medialnych i społecznych.
Proponowane, wybrane obszary/ tematy szkoleń/ coachingów:
- Przywództwo a storytelling: kreowanie wizerunku lidera i zarządzanie poprzez opowiadanie historii.
- Szkolenie medialne: kontakty z mediami, jak dobrze wypaść przed kamerą?
- Zaawansowane szkolenie medilalne: erystyka w mediach – prezentacja własnych poglądów w konfrontacji z dziennikarzami
- Kryzys medialny: jak sobie z nim radzić, jak zyskać na kryzysie
- Wystąpienia publiczne, autoprezentacja i kreowanie wizerunku menedżera
- Wystąpienia publiczne dla zaawansowanych: erystyka w kontakcie z żywą publicznością czyli jak poradzić sobie z trudnym audytorium
- Pozytywna autoprezentacja czyli sztuka chwalenia się w biznesie
- Skuteczna perswazja: jak przekonać innych do swoch racji
- Debaty, panele, dyskusje eksperckie: prezentacja, argumentacja, kreowanie wizerunku siebie i firmy
- Debatowanie jako środek kreowania kapitału społecznego, metoda dochodzenia do konsensusu i narzędzie CSR