Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Trenerzy

Marek Kochan

Ekspert w dziedzinie komunikacji, perswazji i kreowania wizerunku. Zajmuje się naukowo i praktycznie językiem biznesu.
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu SWPS, w przeszłości także innych uczelni. Popularyzator idei debat, twórca Gdańskiej Akademii Debaty.
Od dwudziestu kilku lat zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu komunikacji. Pracował dla największych przedsiębiorstw i koncernów działających w Polsce, dla kilkudziesięciu firm debiutujących na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także m.in. dla premierów, prezydentów, najwyższych urzędników państwowych, prezydentów miast, księży i innych osób występujących publicznie. Jego dewiza to: profesjonalizm i dyskrecja.
Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Ekspert i komentator zachowań osób publicznych w prasie i w największych stacjach radiowych i telewizyjnych.

Autor książek, m.in.:  

  • Slogany w reklamie i polityce (Trio, 4 wydania)
  • Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach (Znak, 2 wydania).
  • Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców (Zysk i S-ka).
  • Pomysłodawca, redaktor i współautor tomu Sztuka debaty (Słowo/Obraz/Terytoria)

Doradztwo w zakresie:

  • Komunikacji wewnętrznej, m.in. przygotowanie menadżerów do komunikowania zmiany
  • Komunikacji medialnej, kreowania wizerunku firmy
  • Kryzysów medialnych i społecznych.

Proponowane, wybrane obszary/ tematy szkoleń/ coachingów:

  • Przywództwo a storytelling: kreowanie wizerunku lidera i zarządzanie poprzez opowiadanie historii.
  • Szkolenie medialne: kontakty z mediami, jak dobrze wypaść przed kamerą?
  • Zaawansowane szkolenie medilalne: erystyka w mediach – prezentacja własnych poglądów w konfrontacji z dziennikarzami
  • Kryzys medialny: jak sobie z nim radzić, jak zyskać na kryzysie
  • Wystąpienia publiczne, autoprezentacja i kreowanie wizerunku menedżera
  • Wystąpienia publiczne dla zaawansowanych: erystyka w kontakcie z żywą publicznością czyli jak poradzić sobie z trudnym audytorium
  • Pozytywna autoprezentacja czyli sztuka chwalenia się w biznesie
  • Skuteczna perswazja: jak przekonać innych do swoch racji
  • Debaty, panele, dyskusje eksperckie: prezentacja, argumentacja, kreowanie wizerunku siebie i firmy
  • Debatowanie jako środek kreowania kapitału społecznego, metoda dochodzenia do konsensusu i narzędzie CSR

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE