Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Wojciech Mierowski

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • I hate design:) - Beta Design, nowy model pracy nad marką
  • Duch w maszynie - Fetysze internetu. Branding złapany w sieć
  • Believery - dostarczanie wiary w to, co robimy - Marki jak ludzie, muszą się czymś wsławić
  • Private Ryan - Private Labels or Private Brands?” - Private Labels, strategie przetrwania i/lub rozwoju
  • What’s the deal?! - Branding, ale o co chodzi?!” - seria wykładów o Brandingu

25 lat w biznesie. Współtwórca i dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude). Zajmuje się brandingiem, brand designem, brand consultingiem, designem, tworzeniem corporate identity i brand identity. Prowadzi prezentacje, debaty, wykłady, warsztaty i szkolenia z zakresu brandingu, współczesnych zjawisk kulturowych w kontekście brandingu, brand designu, identyfikacji wizualnej, wizerunku i tożsamości firm (m.in. ASP Kraków, Davos World Communication Forum).

Autor publikacji w mediach branżowych (Media i Marketing, Nowy Marketing, Marketer+, Harvard Business Review). Nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 przez redakcję miesięcznika „Impact” za stworzenie logo Polski (latawiec). Współtwórca wielu projektów nagradzanych w Europie (Epica, EDA), na świecie (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) oraz w Polsce (Złote Orły, KTR, Effie).

Członek jury konkursów branżowych: Złote Orły, Effie, Polski Konkurs Reklamy KTR, ADCE Art Directors Club of Europe (Barcelona). Członek-założyciel PKB- Polskiego Klubu Brandingu przy SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Jedyny designer wymieniony w „Who is who” Poland. Autor brandingu największych polskich i kilku zagranicznych marek, takich jak: mBank, Polbank EFG, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredit (Ukraina), Bank BPH GE Capital Group, Getin Bank, Telekomunikacja Polska, Empik, Tyskie, Lech, nHDTV, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, Ekstraklasa, CULTURE.pl, NC+, Szczecin City, Warszawa Capital City, Żabka Convenience Store Net, WP – Wirtualna Polska, O2, Onet – Grupa Onet.

25 years in the business. Co-founder and Creative Director of BNA (Brand New Attitude). He dealt with branding, brand consulting, brand design, design, developing corporate identity and brand identity for more than a two decades. He conducts trainings in visual identity, and corporate image and identity. Conducts presentations, debates, lectures, workshops and training for branding, contemporary cultural phenomena in the context of branding, brand design, corporate identity, image and identity of businesses (ASP Kraków, Davos World Communication Forum).

Author of multiple trade media publications (Media I Marketing, Nowy Marketing, Marketer+, Harvard Business Review). Nominated to the Man of the Year 2002 award by the editors of the „Impact” magazine for making a logo of Poland. Co-author of numerous award-winning projects in Europe (Epica, EDA), globally (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) and in Poland (Złote Orły, KTR, Effie).

Juror of such trade competitions as Złote Orły, Effie, Polski Konkurs Reklamy KTR, ADC’E Art Directors Club of Europe (Barcelona). Founder and member of the Polish Branding Club at the Marketing Communication Association (SAR).
The only designer mentioned in “Who is who” Poland. Author of the branding of some largest Polish and a number of global brands: mBank, Polbank EFG, Kaspi Bank (Kazakhstan), Eurokredit (Ukraine), Bank BPH GE Capital Group, Getin Bank, Telekomunikacja Polska, Empik, Tyskie, Lech, nHDTV, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, Ekstraklasa, CULTURE.pl, NC+, Szczecin City, Warsaw Capital City, Żabka convenience store net, WP – Wirtualna Polska, O2, Onet – Grupa Onet.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE