Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Szymon Janiak

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Innovation Marketing - jak prowadzić działania marketingowe dla spółek i produktów innowacyjnych?
  • Jesteś tym, co mówi Google. Kto jednak stoi za tym, co mówi Google? O budowaniu strategii Digital Image
  • Start-upy vs. korporacje? Jak wykorzystać ich wspólny potencjał w działaniach marketingowych

Ekspert w zakresie marketingu oraz public relations. Obecnie Dyrektor strategiczny i partner w 1450 – agencji specjalizującej się budowaniu wizerunku cyfrowego spółek o zasięgu międzynarodowym. Doświadczenie zdobywał m.in. jako Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT – jednego z najbardziej znanych start-upów z branży IOT czy Dyrektor Marketingu notowanej na GPW Grupy Trinity S.A. inwestującej w spółki z obszaru IT i świadczącej usługi finansowo-prawne. Wieloletni manager w agencjach PR. Realizuje projekty o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym, w tym na rynku amerykańskim. Specjalizuje się budowie i egzekucji strategii marketingowych głównie na potrzeby rynków B2B.

Autor wielu artykułów branżowych oraz wystąpień na eventach medialnych i konferencjach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju.
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Wyższej Szkole Bankowej.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE