Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Rahim Blak

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Nowoczesne kanały social media opartych na blockchain
  • Strategie Social Media
  • Social Networking
  • Strategia Przetrwania
  • Turkusowa Rewolucja
  • Budowanie Marki w Sieci
  • E-wolucja sprzedaży
  • Social Employer Branding

CEO click community – która zatrudnia ponad 80 social media specjalistów, oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone – pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie i ze sprzedaży na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

Rozszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień/ szkoleń:

Social Employer Branding
Współzawodnictwo o pracę dało początek budowania marki osobistej przez zwykłych ludzi. Dzisiaj w "czasach pracownika" to firmy rywalizują o specjalistów, dlatego budują "markę pracodawcy" Employer Branding, aby ich przyciągnąć. W obu przypadkach zapalnikiem do realizacji tych celów stały się Social Media. Atmosferę firmy nie da się pokazać na ogłoszeniu rekrutacyjnym, najlepiej można to zrobić przez Social Media. Social Employer Branding i Social Recruitment to strategia budowania marki pracodawcy i rekrutacji kandydatów (Direct Search) poprzez media społecznościowe. Prezentacja skierowana jest do przedsiębiorców, marketerów i łówców głów, czyli Head Hunterów.

Strategie Social Media
To kreatywno-strategiczne ujęcie Facebook Marketingu, Social Sellingu i Social Networkingu. Mamy rok 2018 i Facebook dopiero się rozkręca! Nie konkuruje już tylko z innymi serwisami społecznościowymi, ale całym Internetem. Często zastępuje on stronę www, blogosferę, wspiera procesy rekrutacyjne, obsługę klienta, CRM, webinaria, połączenia telefoniczne, networking. Facebook marketing znajduje dziś zastosowanie dla niemal każdej osoby, firmy, w każdym sektorze. Ta prezentacja jest dla wszystkich – od osób budujących markę osobistą i chcących wykorzystać profil osobowy na facebooku, po firmy małe, średnie i duże.

Social Networking
Jak wykorzystać profile osobowe na facebooku do promocji firmy? Umiejętność nawiązywania znajomości z nieznajomymi to najważniejsza cecha dobrego przedsiębiorcy, handlowa, czy HR-owca. Jeżeli do nawiązywania kontaktów służy słuchawka telefoniczna, e-mail, networking, to dlaczego nie wykorzystać w tym celu facebooka? Social Networking to sztuka dodawania nieznajomych do znajomych i zamiany naszych kontaktów w kontrakty. Aby zrobić to dobrze, trzeba poznać kilka technik.

Zawód Social Media Manager
Największym fenomenem Facebooka jest to, że wszyscy Social Media Specjaliści mogą odpowiedzieć na każdy brief, na każde zapytanie swojego klienta lub firmy, a której pracują.

Strategia Przetrwania
Większość startuperów koncentruje wysiłki na tworzeniu "jednorożców", czyli spółek wartych 1 mld $. Tylko 2 na 100 tys. startupów osiągnie kiedyś wycenę 1 mld $, a co się stanie z pozostałymi?

Turkusowa Rewolucja
Firmy w których wartości i ludzie stawiani są ponad zyski istnieją i mają się bardzo dobrze. Określa się je "turkusową organizacją". Firmy turkusowe powstały z potrzeby budowania organizacji, w których praca będzie dawała swoim pracownikom spełnienie i satysfakcję.

Budowanie Marki w Sieci
Świadomość Marki i Jakość Produktu sprawią, że produkt będzie sprzedawał się sam bez marketingu. Strategiczno Kreatywne ujęcie e-Marketingu, zarys wszystkich kanałów marketingu Internetowego. Jaka jest rola Marki Osobistej w Skalowaniu Biznesu. Czy Marka Osobista jest nie skalowalna?

E-wolucja sprzedaży
Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa! Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie:) Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. Prezentacja skierowana jest do Handlowców, Marketerów, HRowców i przedsiębiorców. Zapraszam,

#ToBędzieDobraPrezentacja:)







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE