Mówcy / Eksperci
dr Paweł Wójcik
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Psychologia i zachowania konsumentów i ekonomia behawioralna (w kontekście zachowań konsumentów)
- Statystyka z elementami ekonometrii (analityka marketingowa)
- Ilościowe metody prognozowania
Doktor psychologii, wykładowca na Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski.
W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu i współwłaściciel agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. Od grudnia 2013 Business Development Director w Millward Brown. Obecnie Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub.
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach zachowań i psychologii konsumentów. Realizował projekty badawczo-konsultingowe oraz szkolenia m.in. dla takich firm jak Unilever, Coca-Cola, Mars, Kraft (Mondelez), Jutrzenka (Colian), Mokate. Specjalizuje się w wykorzystywaniu psychologii i ekonomii behawioralnej w zachowaniach konsumentów.
Udział w szkoleniach: Summer School of Economic Psychology, Lintz, Austria, August 1990; specjalizacja: zachowania konsumentów oraz University of Michigan, Ann Arbor, USA, June-July 1992; Quantitative Methods in Social Science.
Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej 2017 roku.