Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Mateusz Mrozowski

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • 110% - Metodologia sprzedaży oparta na definicji i strategii sportu zawodowego
  • Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale
  • Sales is for sharing

Walczy o lepszą sprzedaż.

Żeby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dyscyplinie sportowej potrzeba wiele ambicji, planowania, przygotowań, wysiłku, bólu i pasji. Jako sportowiec musiał najwięcej wymagać od siebie, aby zdobyć upragnione mistrzostwo polski czy reprezentować nasz kraj na Mistrzostwach Europy w Siatkówce. W sprzedaży jest podobnie – jest wiele wysiłku, i czasami trochę polemiki nt. metod osiągania celów. Ostatecznie jednak do historii przechodzi jedna rzecz – wynik. Nie tylko ten krótkodystansowy, czyli podpisanie umowy, ale także długodystansowy – a więc zaspokojenie prawdziwej potrzeby dobrej jakości rozwiązaniem. Walczy o niego dla firm, z którymi współpracuje. Pracując na etacie uzyskał 17razy tytuł sprzedawcy miesiąca. Teraz uczy innych, by poprawiali swoje wyniki. Pracował m.in. dla: Mercedes, IKEA, Porsche, Bosch, firmy z sektora MŚP, oraz jako wykładowca na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
Wszystkie jego wystąpienia opierają się o trzy zasadnicze cechy:
Wysoka energia (doświadczenie sportowe) , naukowa merytoryka (wykładowca akademicki) , skuteczność oparta na faktach – sprzedaż na żywo przez niego samego (Najskuteczniejszy sprzedawca 2016 roku).
Połączenie tych trzech filarów powoduje, że nawet najwięksi sceptycy rozwoju edukacji biznesowej pozostają mile zaskoczeni i zaciekawieni wystąpieniami i warsztatami.

Osiągnięcia:

★ 17 razy uzyskany tytuł sprzedawcy miesiąca, w tym tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 r. i najlepszego dyrektora sprzedaży 2017,
★ Mistrz Polski (AMP), multimedalista mistrzostw polski, reprezentant kraju na mistrzostwach europy (Kazań, Walencja)
★ 2000+ przeszkolonych sprzedawców,
★ 20+ artykułów napisanych do magazynów sprzedażowych,
★ członek polskiego towarzystwa trenerów biznesu.
★ doświadczenie w sprzedaży w branżach ( marketing, it, farmacja, budownictwo, sprzedaż bezpośrednia)
★ 1 książka: "Sprzedaż jest sexy, albo jej nie ma wcale" – bestseller
★ średni wolumen mojej sprzedaży z czasów pracy na etacie: 1+ mln zł rocznie.
★ publicysta: Forbes, Szef sprzedaży, As sprzedaży, Marketer+…
★ wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie – psychologia sprzedaży

 

Wybrane tematy wystąpień:

110% – Metodologia sprzedaży oparta na definicji i strategii sportu zawodowego. Czyli jak mistrzostwo kraju w sporcie zawodowym  doprowadziło do tytułu najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 roku i tytułu najlepszego dyrektora sprzedaży 2017. Historie z mistrzostw europy. Opis treningów z kadrą Polski i reguły oparte na treningu "elementów gry" jako proces zwyciężania.

Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale. Speech, który zapoczątkował powstanie książki, która w przeciągu 3 miesięcy stała się bestsellerem. Interaktywna mowa inspiracyjno – sprzedażowa ukazuje metodologię wychodzenia poza schematy myśleniowe. Szukania rozwiązań i traktowania siebie w kategoriach skuteczności i rezultatów biznesowych. Zabawne historie ukazujące wzrost biznesowy mówcy od etapu akwizytora kalendarzy naściennych, po przez sprzedawcę betonu i korytek ściekowych do etapu uzyskania tytułu najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 roki i najlepszego dyrektora sprzedaży 2017.

Sales is for sharing. Oparte na wartościach i kodeksie honorowym wystąpienie inspiracyjno – sprzedażowe. Ukazuje etapy budowania "ducha" zespołu sprzedażowego. Pokazuje znaczenie wartości firmowych i ich odniesienie do skuteczności w biznesie. Historia przegranych sportowo mistrzostw europy, trudnego momentu szukania winnych i spadku motywacji, która w wyniku wspólnych wartości pozwoliła przetrwać i uzyskać w perspektywie czasu jeszcze większe rezultaty niespotykane nigdy wcześniej.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE