Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Marek Kochan

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Sztuka chwalenia się w biznesie: jak być skromnym a jednocześnie poinformować innych o swoich zaletach i sukcesach
  • Jak generał mówi do żołnierzy: język i kreowanie wizerunku lidera
  • Język biznesu: między wiarygodnością a zrozumiałością
  • Pojedynek na słowa: jak skutecznie przedstawić swoje argumenty w konfrontacji z tymi, którzy mają inne zdanie?
  • Przywództwo a storytelling: jak porwać za sobą ludzi opowiadając historie

Ekspert w dziedzinie komunikacji, perswazji i kreowania wizerunku. Zajmuje się naukowo i praktycznie językiem biznesu.    
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu SWPS, w przeszłości także innych uczelni. Popularyzator idei debat, twórca Gdańskiej Akademii Debaty. 
Od dwudziestu kilku lat zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu komunikacji. Pracował dla największych przedsiębiorstw i koncernów działających w Polsce, dla kilkudziesięciu firm debiutujących na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także m.in. dla premierów, prezydentów, najwyższych urzędników państwowych, prezydentów miast, księży i innych osób występujących publicznie. Jego dewiza to: profesjonalizm i dyskrecja.   
Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Ekspert i komentator zachowań osób publicznych w prasie i w największych stacjach radiowych i telewizyjnych.  

Autor książek, m.in.:  

  • Slogany w reklamie i polityce (Trio, 4 wydania) 
  • Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach (Znak, 2 wydania).  
  • Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców (Zysk i S-ka).
  • Pomysłodawca, redaktor i współautor tomu Sztuka debaty (Słowo/Obraz/Terytoria)

Doradztwo w zakresie:

  • Komunikacji wewnętrznej, m.in. przygotowanie menadżerów do komunikowania zmiany
  • Komunikacji medialnej, kreowania wizerunku firmy
  • Kryzysów medialnych i społecznych.

Proponowane, wybrane obszary/ tematy szkoleń/ coachingów:

  • Przywództwo a storytelling: kreowanie wizerunku lidera i zarządzanie poprzez opowiadanie historii.
  • Szkolenie medialne: kontakty z mediami, jak dobrze wypaść przed kamerą?
  • Zaawansowane szkolenie medilalne: erystyka w mediach – prezentacja własnych poglądów w konfrontacji z dziennikarzami
  • Kryzys medialny: jak sobie z nim radzić, jak zyskać na kryzysie
  • Wystąpienia publiczne, autoprezentacja i kreowanie wizerunku menedżera
  • Wystąpienia publiczne dla zaawansowanych: erystyka w kontakcie z żywą publicznością czyli jak poradzić sobie z trudnym audytorium
  • Pozytywna autoprezentacja czyli sztuka chwalenia się w biznesie
  • Skuteczna perswazja: jak przekonać innych do swoch racji
  • Debaty, panele, dyskusje eksperckie: prezentacja, argumentacja, kreowanie wizerunku siebie i firmy
  • Debatowanie jako środek kreowania kapitału społecznego, metoda dochodzenia do konsensusu i narzędzie CSR







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE