Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

dr Maciej Kraus

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Zarządzanie sprzedażą
  • Pricing
  • Strategia cenowa
  • Ekonomia behawioralna

Podwójny absolwent Harvard University. Absolwent Stanford University. Jedyny w Polsce doktor w zakresie strategii sprzedaży. Wykładowca Stanford i London Business School. W latach 2003-2006 Product Manager w koncernie FMCG, 2006-2010 – Senior Consultant w globalnej firmie doradztwa strategicznego, w latach 2016-2018 Globalny szef praktyki pricingu w PwC.

Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i strategii na rynkach B2B oraz B2C w Polsce i na świecie (USA, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson&Johnson) jak i MSE.

Ma wieloletnią praktykę w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza, CFO, prasa branżowa). Autor pierwszej w Polsce książki o zrządzaniu sprzedażą „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”.

Doświadczenie branżowe: projekty dla P&G, Loreal, Unilever, Avon.

Specjalizuje się w temacie strategii i zarządzania sprzedażą i promocjami ze szczególnym uwzględnieniem analizy zachowań konsumentów.

Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler,  Johnson& Johnson, Cemex) jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE