Mówcy / Eksperci
dr Maciej Kraus
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Zarządzanie sprzedażą
- Pricing
- Strategia cenowa
- Ekonomia behawioralna
Podwójny absolwent Harvard University. Absolwent Stanford University. Jedyny w Polsce doktor w zakresie strategii sprzedaży. Wykładowca Stanford i London Business School. W latach 2003-2006 Product Manager w koncernie FMCG, 2006-2010 – Senior Consultant w globalnej firmie doradztwa strategicznego, w latach 2016-2018 Globalny szef praktyki pricingu w PwC.
Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i strategii na rynkach B2B oraz B2C w Polsce i na świecie (USA, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson&Johnson) jak i MSE.
Ma wieloletnią praktykę w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza, CFO, prasa branżowa). Autor pierwszej w Polsce książki o zrządzaniu sprzedażą „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”.
Doświadczenie branżowe: projekty dla P&G, Loreal, Unilever, Avon.
Specjalizuje się w temacie strategii i zarządzania sprzedażą i promocjami ze szczególnym uwzględnieniem analizy zachowań konsumentów.
Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson& Johnson, Cemex) jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.