Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

dr Maciej Dutko

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Negocjacje na co dzień (dla każdego)
  • Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
  • Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
  • 21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie
  • Zen obsługi e-klienta - dla e-sprzedawców

Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”). Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), Mensis.pl, „Magazynu Online Marketing”.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl. Z powodu pasji do tropienia i zwalczania szkodników, które psują e-sprzedaż, nazywany „doktorem Housem (a przez złośliwców – Magdą Gessler) polskiego internetu”. Propagator etyki w marketingu.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku.

Proponowane tamaty warsztatów/ wystąpień:

  • Negocjacje na co dzień (dla każdego)
  • Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
  • Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
  • Konkurencyjne oczko (21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie)
  • Zen obsługi e-klienta (dla e-sprzedawców: radzenie sobie z roszczeniowymi klientami, odpieranie żądania rabatów i ustępstw, mądre i etyczne pacyfikowanie klienta „trudnego” w taki sposób, aby i tak zechciał u nas kupić)
  • Budowanie marki osobistej







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE