Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Krzysztof Winnik

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Customer Experience
  • Digital Marketing
  • Marketing, reklama, współpraca z agencją
  • Pharma Marketing
  • Digital Gap w kulturze organizacyjnej

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od ponad 15 lat.

Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.
Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.
Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ – Digital Marketing Qualification.
Posiada bogate doświadczenie w prelekcjach inspirujących dla pracowników koncernów farmaceutycznych m.in. dla Adamed, AstraZenece, Bayer, Polpharma, Roche, Sanofi i innych.

Rozszerzone, wybrane tematy wystąpień: 

Customer Experience

  • Jakość czy jakoś – o różnicach między zadowolonym, a zachwyconym klientem
  • Zarządzanie doświadczeniem Klienta – CJM i NPS w praktyce
  • Cyfrowe wyzwania i ludzkie dylematy – o tym jak budować ludzkie marki w świecie zaawansowanych technologii

Digital Marketing

  • Media Evolution – o cyfrowych konsumentach i zmianach, jakie niesie cyfrowa rewolucja
  • Social Media i Content Marketing
  • Budowanie relacji z Klientem w Internetem
  • Marketing rekomendacji – jak sprawić, by konsumenci zaczęli rekomendować Twoją markę?
  • pozostałe zagadnienia digital marketingu: display / e-mail marketing / mobile marketing / sem seo sea / ecommerce / RTB i programmatic

Marketing, reklama, współpraca z agencją

  • Magnetyzm marki – jak sprawić, by konsumenci pokochali Twoją markę?
  • Archetypy i metafory głębokie – czyli o budowaniu wyrazistej marki
  • Jak współpracować z agencją i nie osiwieć – teoria vs praktyka

Pharma Marketing

  • Digital Trends in Pharma Business
  • Digital media w marketingu leków Rx i OTC
  • Lekarz też człowiek – o budowaniu relacji z HCP w świecie omni-channel

Digital Gap w kulturze organizacyjnej

  • Digitalizacja przedsiębiorstw – cyfrowe kompetencje i nowe wyzwania







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE