Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Krzysztof Pytel

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Category Management – efektywne zarządzanie asortymentem w placówce detalicznej
  • Kształtowanie polityki cena-marża ukierunkowanej na zwiększanie rentowności sprzedaży i wzmacnianie konkurencyjności placówki
  • Sprzedaż bez sprzedawania – efektywna obsługa klienta B2C ukierunkowana na budowanie koszyka zakupowego

Od 1997 roku związany jest z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem trade marketingu, jako dyrektor sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako prezes zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako category manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi szkolenia oraz krótko i długoterminowe projekty interim management oraz konsultingowe, optymalizujące kategorię, ceny i marże oraz ekspozycję. Dla producentów prowadzi w szczególności projekty ukierunkowane na zwiększanie efektywności współpracy z klientem sieciowym. Oprócz key account managerów, kierowników regionalnych oraz przedstawicieli handlowych szkoli kupców, category managerów i kierowników placówek detalicznych. Jest autorem wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów pierwszego stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową pierwszego stołu. Ten sam program doskonale sprawdza się rozwoju umiejętności obsługi klienta w placówkach detalicznych innych branż. Regularnie występuje na konferencjach oraz pisze specjalistyczne artykuły do prasy. Jest autorem dwóch książek skierowanych do jednej z najbardziej wymagających grup odbiorców – farmaceutów: REKOMENDACJA W APTECE – JAK REALIZOWAĆ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻOWĄ PACJENTA W ZGODZIE Z ETYKĄ ZAWODU FARMACEUTY oraz KONKURENCYJNA APTEKA – CATEGORY MANAGEMENT PHARMA, ZARZĄDZANIE ASORTYMENTEM CENĄ I MARŻĄ, które kompleksowo wspierają efektywność biznesową aptek.

Wysoka jakość jego usług została potwierdzona przyznaniem Certyfikatu Jakości TGLS Quality Alliance umożliwiającego również realizację szkoleń z dofinansowaniem BUR. Ukończył magisterskie studia pedagogiczne oraz podyplomowe studia menedżerskie Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Zestawienie wykształcenia pedagogicznego i biznesowego oraz wieloletnie doświadczenie, stanowi mocny fundament jego umiejętności menedżerskich i trenerskich.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE