Mówcy / Eksperci
Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Strategie marketingowe i ich skuteczność
- Zachowania konsumentów pod kątem tworzenia oferty przedsiębiorstwa w konwencji wygrany - wygrany
- Ekonomia behawioralna i jej wpływ na skuteczność przedsiębiorstwa
- Rola przywódcy w tworzeniu i wdrażaniu strategii
- Budowanie strategii rozwoju biznesu
Profesor zwyczajny w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Zainteresowania badawcze to marketing strategiczny, przywództwo, badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym. Opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych z zakresu marketingu, zachowań konsumentów i przywództwa. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów. W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa” – PWN, Warszawa 2012.